Start pro podnikání a franchising
Start pro podnikání a franchising

Čeština (Česká republika)English (United Kingdom)

Čím prezentovat firmu v kanceláři i na akcích?

Korporátní identita je v ČR velká věc. Stavba a exekuce firemní vizuální identity vyjde české firmy ročně na desítky milionů korun. V praxi ale často končí snaha předat pracně vypiplaná sdělení maximálně u hlavičkového papíru a vizitek. Není to škoda?

Komunikace na plakátech

Nejlevnějším a nejpraktičtějším formátem komunikace CI jsou plakáty, zasazené např. v plakátových rámech (při nákupu setkáte se i s termínem klaprámy či cliprámy). Hliníkové rámy s jednoduchými profily a úchyty můžete snadno připevnit na libovolnou zeď nebo dveře a odkomunikovat v nich klíčová sdělení nebo aktuální nabídky.

Běžným využitím jsou získané certifikáty a ocenění v recepcích, upozornění na nové služby nebo shrnutí firemní vize a přístupu v jednacích místnostech a na chodbách.

Plakátové rámy lze využít i na vchodových chodbách nebo vně objektu. Zpravidla zde bývají po část dne horší světelné podmínky, což řeší podsvícené plakátové rámy.

Při nákupu si dejte pozor zejména na zemi výroby – česká či evropská produkce vyniká, navzdory stálému tlaku na cenu, kvalitou použitých materiálů a spojů. To oceníte hlavně po pár měsících používání, kdy se vám levný klaprám z asie jednoduše rozpadne, nebo se začne odchlipovat, praskat v rozích nebo po celém obvodu.

Letáky, které se rozdávají samy

Skvělým praktickým pomocníkem jsou stojany na letáky – využijete je pro distribuci katalogů a upoutávek na klíčové služby nejen v kanceláři nebo přímo v provozně (často je využívají na svých pobočkách banky, telco nebo dealeři aut), ale také na výstavách, pořádaných eventech nebo při účasti na odborné konferenci.

Obrovskou výhodou velkých stojanů oproti menším pultovým je možnost prezentovat informace o firmě či nabídku v celé šířce, snazší opoutání pozornosti aniž by se vám zároveň zvýšily nároky na obsluhu. I velké stojany jsou bezproblémově mobilní a skladné (chcete-li je dočasně využít mimo kancelář).

A mimo kancelář?

Když už jsme u komunikace mimo firmu – nemusíte mít vlastní stánek, abyste nové zákazníky zaujali lépe, než jen vizitkou. Stále oblíbenější jsou mobilní roll-up bannery – vysouvací plochy v téměř „životní velikosti“ vynikající zejména svou skladností (přepravit se dají v lehkých tubusech s textilními držáky).

Nevýhodou roll-upů je o trochu horší stabilita, než u mohutnějších reklamních stojanů „na více nohách“. Triboardy a board holdery vydrží nasazení i v „extrémních podmínkách“, typicky v přelidněných halách a sálech, kde do vašeho letáku každou chvíli někdo bourá a zakopává :)